مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:552021-05-07اقتصادي

ارزش افزوده 1563 میلیارد تومانی از طریق تهاتر و وصول مطالبات معوق در کیش


معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به موقعیت ویژه منطقه آزاد کیش در ایجاد زیرساخت ها و تامین مالی طرح ها، پیشنهاد اصلاحیه بودجه مناطق آزاد خارج از موعد را در جلسه شورای معاونان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت این سازمان در نخستین جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان درسال 1400 که با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و جعفر آهنگران رییس هیئت مدیره و مدیرعامل لیزینگ و از طریق اوراق منفعت اقدام شده و  تامین 600 میلیارد تومان اعتبار باقیمانده مورد نیاز از جمله مواردی است که باید در اسرع وقت رسیدگی شود.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به اصلاح ساختار چارت سازمانی که حدود 7 ماه پیش به دبیرخانه ارسال شده است اشاره کرد و گفت: این موضوع در کارگروه های مربوطه بررسی و هفته پیش نیز جلسه ای در این خصوص برگزار شد.

آخوندی در خصوص تامین مالی و مدیریت دارایی های سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: کیش به عنوان منطقه آزاد ،کل دارایی خود را از طریق املاک ، زمین و ساختمان و پروانه تامین می کند، از اینرو چند صد هزار میلیارد تومان دارایی موجود باید از طریق مدیریتی اداره شود که جای آن در چارت سازمان به عنوان مدیریت زمین و مستغلات خالی و مغف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش افزوده 1563 میلیارد تومانی از طریق تهاتر و وصول مطالبات معوق در کیش

ارزش افزوده 1563 میلیارد تومانی از طریق تهاتر و وصول مطالبات معوق در کیش