مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:102021-05-07سياسي

عراقچی: آمریکایی ها تاکنون برای رفع بخش بزرگی از تحریم ها اعلام آمادگی کرده اند


معاون سیاسی وزیر امور خارجه ضمن تاکید بر عزم جدی طرف های حاضر در نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: اخباری که از سمت آمریکایی ها به ما منتقل می شود، این است که آنها هم برای بازگشت به برجام جدیت دارند و تاکنون برای رفع بخش بزرگی از تحریم ها اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سیدعباس عراقچی عصر جمعه به وقت تهران پس از پایان دور چهارم نشست کمیسیون برجام درباره جزییات این نشست افزود: امروز جلسه اول کمیسیون مشترک از دور جدید مذاکرات در وین برگزار شد و بعدازظهر هم گروه کاری رفع تحریم ها و گروه کاری هسته ای فعالیت خود را شروع می کنند.

وی ادامه داد: بعد از یک دوره که هیات ها به پایتخت های خود برای مشورت رفته بودند؛ امروز با انرژی جدیدی بحث ها را شروع کردیم.

رییس هیات مذاکره کننده ایران در نشست وین خاطرنشان کرد: آنچه که از جلسه اول می توان استنباط کرد؛ جدیت همه طرف ها در رسیدن به یک راه حل است.

این موضوع را در همه هیات ها می توان مشاهده کرد و هرکدام به نوعی آن را بیان کردند.

عراقچی تصریح کرد: اخباری که از سمت آمریکایی ها به ما منتقل می شود، این است که آنها هم برای بازگشت به برجام جدیت دارند و تاکنون برای رفع بخش بزرگی از تحریم ها اعلام آمادگی کرده اند که البته از نظر ما هنوز کامل نیست و به همین دلیل مذاکرات تا وقتی که ما به همه خواسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: آمریکایی ها تاکنون برای رفع بخش بزرگی از تحریم ها اعلام آمادگی کرده اند

عراقچی: آمریکایی ها تاکنون برای رفع بخش بزرگی از تحریم ها اعلام آمادگی کرده اند