مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-07بين الملل

صنعا و 14 استان یمن صحنه راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس


پایتخت و 14 استان یمن هم امروز صحنه راهپیمایی باشکوه مردم این کشور به مناسبت روز جهانی قدس بود و به دنبال آن یک مقام ارشد حماس از حماسه امروز یمنی ها در دفاع از فلسطین قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صنعا پایتخت هم در اظهاراتی از ملت یمن برای اعلام همبستگی با فلسطینیان و برگزاری تظاهرات باشکوه روز قدس قدردانی کرد.

این مقام حماس در ابتدای سخنانش گفت: سلام ها و تبریکات برادر اسماعیل هنیه رییس حماس را به شما ملت یمن انتقال می دهم.

سلام ملت فلسطین را هم از اطراف  و اکناف قدس و غزه مقاوم به یمن برادر و مجاهدان جبهه رویارویی با تجاوز آمریکایی صهیونیستی در منطقه می فرستیم.

رضوان تاکید کرد: نبردهایی که در منطقه جریان دارد، برای دفاع از قدس و فلسطین است؛ پس بر شما یمنی ها درود می فرستیم که از فلسطین حمایت می کنید و در راه دفاع از آن شهدای خود را تقدیم کرده اید.

این مقام حماس در پایان گفت: به ملت یمن و ملت های امت اسلامی درود می فرستیم که در روز جهانی قدس بیرون آمدند؛ روزی که امام خمینی آن را روز وحدت اسلامی و یادآوری تکلیف مسلمانان در آزادسازی قدس برشمرده است.

رضوان افزود: ما خواهان تحقق وحدت اسلامی و تشکیل بزرگ ترین ائتلاف عربی و اسلامی هستیم که جبهه مقاومت در راس آن است و راهبرد آزادسازی و رویارویی فراگیر را تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعا و 14 استان یمن صحنه راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس

صنعا و 14 استان یمن صحنه راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس