مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:052021-05-07سياسي

ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم/ روز قدس مظهر مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی


ائمه جمعه کشور همزمان با روز قدس بر مبارزه قاطعانه با استکبار و ظلم تأکید و ایران را پرچمدار میدان این مبارزه دانسته و تأکید کردند: روز قدس، - برگزار نشود، اما در جای جای کشو اسلامی ایران، مردم به صورت خودجوش، در قالب فعالیت های مجازی و حقیقی این روز را گرامی داشته و حمایت خود را از مردم رنج دیده فلسطین اعلام کردند.

در این میان، ائمه جمعه استان های مختلف نیز در قالب پیام و بیانیه و حضور در مجالس و سخنرانی، بر حمایت همه جانبه از قدس شریف، نزدیکی نابودی رژیم اشغالگر قدس و ضرورت اتحاد مسلمانان تأکید کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: طرح معامله قرن شکست خورده است نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه طرح معامله قرن شکست خورده است، گفت: تنها امید مردم فلسطین ملت های مسلمان جهان است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع مردم روزه دار تبریز که به صورت خودجوش و با رعایت اصول بهداشتی برای گرامیداشت روز جهانی قدس در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان تجمع کرده بودند، با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: روز جهانی قدس باعث شد رژیم صهیونیستی جرأت اجرای برنامه های اشغال گرانه خود را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه همکاری ارتجاع عرب باعث شده است این رژیم خونخوار اجازه جنایت به ملت فلسطین را به خود بدهد، اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم/ روز قدس مظهر مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی

ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم/ روز قدس مظهر مخالفت با موجودیت رژیم صهیونیستی