مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 13:002021-05-07سياسي

بیت المقدس هم مانند خرمشهر آزاد خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز از روستای سادات آبادان بازدید کرد و ضمن گفتگو با اهالی، - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روزی می رسد که بیت المقدس هم مانند خرمشهر آزاد خواهد شد و ما مسلمانان در مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین نماز می خوانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز از روستای سادات آبادان بازدید کرد و ضمن گفتگو با اهالی، با مشکلات مردم و محرومان این روستا آشنا شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سپس به مسجد جامع خرمشهر رفت و طی سخنان کوتاهی در جمع روزه داران خرمشهری با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: قدس شریف بیش از شش دهه است که مانند آن مقطعی که خرمشهر عزیز در اشغال ارتش بعث بود، در اشغال صهیونیست ها است.

صدامیان نمی خواستند شهر شما را ترک کنند.

می خواستند اینجا بمانند.

بسیاری از مناطق شهر را به شدت ویران و حتی با خاک یکسان کرده بودند، اما به لطف پروردگار متعال و آن روح بلند امام عظیم الشان و ایثار رزمندگان، فداکاری جوانان ملت ایران، خرمشهر آزاد شد.

رضایی افزود: من می خواهم در مسجد جامع خرمشهر این را بگویم که روزی می رسد که بیت المقدس هم آزاد خواهد شد و ما مسلمانان در مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین نماز می خوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیت المقدس هم مانند خرمشهر آزاد خواهد شد

بیت المقدس هم مانند خرمشهر آزاد خواهد شد