مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:502021-05-07ورزشي

ربیعی: حضورمان را در لیگ برتر تثبیت می کنیم/فردا مس با فعل خواستن به زمین خواهد رفت


سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: شرایط تیم مس رفسنجان از آنچه که خیلی از کسانی که این تیم را دوست ندارند دنبال آن بودند، جلوتر هستیم هدف اول تیم برای ماندن در لیگ برتر بود از هدف گذاری جلوتر هستیم سعی می کنیم با قدرت 9 بازی باقیمانده در لیگ را با قدرت انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی مقابل نساجی مازندران در خصوص مصدومیت دو بازیکن کلیدی این تیم اظهار داشت: در لیگ این مسائل اجتناب ناپذیراست و رخ می دهد و در مواقعی هم شانس هم دخیل است و ما کمی بدشانس هستیم.

مصدومیت کریمزاده کسی با وی برخورد نکرد و متاسفانه پای وی پیچید و مصدوم شد هر دو مصدوم تیم مس رفسنجان از جمله محسن طحانی امیدواریم یک ماه دیگر ملحق شود و کریمزاده هم از بچههای خوب و اخلاق تیم است مطمئنا با قدرت تر بر می گردد و منتظر هر دوی آنها هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان افزود: در ده، دوازده بازی اخیر بازی نبوده که زیر چهار بازیکن نداشته باشیم.

انصاری تازه شروع کرده شرایط را برای خود و تیم مهیا کند، همین که به تیم ما ورود کرد بعد از سه، چهار جلسه در ایام عید در یک بازی دوستانه از دچار مصدومیت شدید شد و در حال بهبودی است و شرایط نسبتا بهتری را سپری می کند که تا دو، سه هفته دیگر زمان می برد که به تیم برگردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: حضورمان را در لیگ برتر تثبیت می کنیم/فردا مس با فعل خواستن به زمین خواهد رفت

ربیعی: حضورمان را در لیگ برتر تثبیت می کنیم/فردا مس با فعل خواستن به زمین خواهد رفت