مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-07سياسي

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است/روز قدس، روز وحدت ملل مسلمان


امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: می بینیم که بصیرت جهانی علیه استکبار و صهیونیسم بین الملل بوجود آمده، اگر ملل مسلمان با هم متحد باشند جبهه مستحکمی در مقابل آنان بوجود خواهد آمد که نتیجه اش اضمحلال و نابودی اسراییل خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه هفدهم اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با بیان اینکه روز قدس روز مقابله با مستکبران است، گفت: روز قدس روز مقابله با مستکبران است روزی است که چهره منافقانه دولت های اسلامی وابسته به استکبار را رسوا کرد.

قبله اول مسلمین این سرزمین پاک و مبارک که مهد انبیاء الهی بود و امروز زیر چکمه دژخیمان قرار دارد به زودی در روز قدس بطور کامل آزاد و در اختیار صاحبان اصلی قرار خواهد گرفت.

روز قدس، یادگار بزرگ امام خمینی(ره) آیت الله حسینی همدانی با اشاره به عدم تظاهرات حضوری در روز قدس، بیان کرد: امروز روز قدس است و به خاطر شرائطی که بود، توان دو روز ایستادگی را هم ندارد.

اسراییل به زوال خودش نزدیک شده/بصیرت جهانی نسبت به رژیم صهیونیستی به وجود آمده آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه اسراییل به زوال خودش نزدیک شده است، یادآور شد: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است/روز قدس، روز وحدت ملل مسلمان

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است/روز قدس، روز وحدت ملل مسلمان