مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-05-07ورزشي

خرمگاه: شرایط مهندسی شده تا آلومینیوم آسیب بزند


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اشاره به موضوعی که طی سه روز گذشته شرایط تیمی و تمرکز این تیم را برهم زده است، گفت: متاسفانه با شرایطی که داشتیم، - ایسنا/خوزستان مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک اشاره به موضوعی که طی سه روز گذشته شرایط تیمی و تمرکز این تیم را برهم زده است، گفت: متاسفانه با شرایطی که داشتیم، هشت بازیکن کرونایی و دو نفر از عوامل اجرایی تیم را از دست دادیم و برای بازی فردا همراه ما نیستند، ضمن این که در این سه روز متاسفانه مسائل غیرفوتبالی به ما لطمه زد و معتقدیم که شرایط مهندسی شده بود تا به تیم ما آسیب برسد.

محمد خرمگاه در نشست خبری پیش از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، با تسلیت به خانواده مظلومی، اظهارکرد: از تیم خوب صنعت نفت قدردانی می کنم زیرا از روز گذشته که به شهر خونگرم آبادان آمدیم، نهایت محبت را به ما داشتند.

در هفته گذشته نیز آنالیز خیلی خوبی از بازی با نفت داشتیم و می دانیم صنعت نفت چه مهره های ارزشمند و چه کادرفنی خوبی دارد.

از تک تک بازیکنان نفت اگاهی کامل داریم.

امیدوارم فردا یک بازی خوب شود و به نتیجه دلخواه مان برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به موضوعی که طی سه روز گذشته شرایط تیمی و تمرکز این تیم را برهم زده است، افزود: متاسفانه با شرایطی که داشتیم، هشت بازیکن کرونایی و دو نفر از عوامل اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمگاه: شرایط مهندسی شده تا آلومینیوم آسیب بزند

خرمگاه: شرایط مهندسی شده تا آلومینیوم آسیب بزند