مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-07سياسي

امیر سرتیپ صباحی فرد:قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متولی امنیت فضای کشور اس


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت راداری کرج  گفت: متولی امنیت فضای کشور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است که همین امر باعث ایجاد وحدت و اتحاد روزافزون میان ارتش و سپاه می شود.

- امیر سرتیپ صباحی فرد:قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متولی امنیت فضای کشور اس فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت راداری کرج  گفت: متولی امنیت فضای کشور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است که همین امر باعث ایجاد وحدت و اتحاد روزافزون میان ارتش و سپاه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از برخی یگان های عملیاتی منطقه پدافند هوایی شمال کشور بازدید کرد.

وی در بازدید از مرکز کنترل فرماندهی و سایت راداری کرج با اشاره به افزایش روز به روز همکاری های مشترک و هماهنگی ها با هوا فضای سپاه گفت: متولی امنیت فضای کشور قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است که این امر باعث ایجاد وحدت و اتحاد میان ارتش و سپاه و یاس و عصبانیت دشمنان شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه معیشت کارکنان گفت: در سال های اخیر با تدبیر و حمایت های فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ صباحی فرد:قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متولی امنیت فضای کشور اس

امیر سرتیپ صباحی فرد:قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) متولی امنیت فضای کشور اس