مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-07بين الملل

ابراز نگرانی تحلیلگران صهیونیست از اوضاع بیت المقدس؛ حماس برنامه دارد


تحلیلگران رژیم صهیونیستی می گویند که حماس تلاش دارد شرایط بیت المقدس را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده و معادله جدیدی را اجرا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحلیلگران رژیم صهیونیستی معتقدند که جنبش مقاومت اسلامی ، روزنامه هاآراتص در گزارشی نوشت که در سایه بحران در قدس اشغالی و تحریکات اسراییل و اقدام برای تصاحب محله الشیخ جراح و اخراج فلسطینی ها، جنبش حماس نیز تلاش دارد، دایره نفوذ خود را در کرانه باختری افزایش دهد.

محمد الضیف فرمانده گردان های عزالدین القسام در بیانیه ای گفته است که رهبران مقاومت با دقت اتفاقات جاری را رصد می کنند و رژیم اشغالگر بداند که اگر تجاوز علیه فلسطینی ها در محله الشیخ جراح را متوقف نکند، مقاومت نیز دست بسته نخواهد ماند و دشمن هزینه سنگینی را خواهد پرداخت.

میخاییل میلشتاین رییس اندیشکده پژوهش های فلسطینی در دانشگاه تل آویو در این می گوید که بیانیه محمد الضیف، نشان از این دارد که حماس به دنبال معادله جدید در برخورد با اسراییل است و شلیک 36 خمپاره و راکت از منطقه غزه در دو هفته گذشته در پی درگیری های اطراف مسجدالاقصی، یک نشانه از جانب حماس بود و بیانیه فرمانده گردان های عزالدین القسام این معنی را دارد که حماس به دنبال افزایش حضور و نفوذ در کرانه باختری است و تلاش دارد در جامعه فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی تحلیلگران صهیونیست از اوضاع بیت المقدس؛ حماس برنامه دارد

ابراز نگرانی تحلیلگران صهیونیست از اوضاع بیت المقدس؛ حماس برنامه دارد