مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-05-07اقتصادي

دستوری فوری برای کاهش حضور کارکنان طبق وضعیت مناطق


به دنبال روند صعودی شیوع ویروس کرونا، رییس سازمان اداری و استخدامی به تازگی طی بخشنامه ای فوری به دستگاه های اجرایی آنها را به رعایت دقیق شرایط و ضوابط تعیین شده در رابطه با کاهش حضور کارکنان بر اساس وضعیت شهرها ملزم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آبان ماه پارسال بود که سازمان اداری و استخدامی با توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط و ضوابط حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی بسته به مناطق سه گانه زرد، نارنجی و قرمز تعیین و طی بخشنامه ای به آنها ابلاغ کرد که مادام آن را در دستور کار خود قرار دهند.

با این حال اینگونه نبود که تمامی دستگاه ها دستورالعمل مربوطه را دقیقا اجرایی کرده و موارد دورکاری را اجرایی کنند حتی در موج جدید کرونا و وضعیت ایجاد شده برخی دستگاه ها در شهرهای قرمز با تمامی ظرفیت فعالیت داشتند.

اما طی روزهای اخیر و در 15 اردیبهشت ماه، انصاری-معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی- طی بخشنامه ای آنی به دستگاه های اجرایی دستور اجرای دقیق بخشنامه دورکاری و نحوه فعالیت کارکنان را مورد تاکید قرار داده است.

دستگاه ها شرایط دورکاری را اجرا کنند معاون رییس جمهور اعلام کرده که با توجه به موج جدید ویروس کرونای جهش یافته و قرمز شدن وضعیت اغلب مناطق و به منطور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کاهش تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستوری فوری برای کاهش حضور کارکنان طبق وضعیت مناطق

دستوری فوری برای کاهش حضور کارکنان طبق وضعیت مناطق