مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 12:002021-05-07سياسي

خیانت بعضی سران کشورهای عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: خیانت بعضی سران کشورهای عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است.

- حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) سال ها پیش فرمودند اگر مسلمانان متحد و دست به دست یکدیگر دهند هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسراییل را آب خواهد برد و خیانت بعضی سران کشورهای عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) از روزهای نخست انقلاب اسلامی، آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را مساله اول جهان اسلام مطرح کردند و از مسلمانان در سراسر جهان درخواست کردند به مبارزه با این غده سرطانی دنیای اسلام اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند کرانه باختری باید مسلح شود و شاهد هستیم امروز با فرمان رهبری گروه های مقاومت فلسطینی و لبنانی به فناوری ساخت موشک دست یافتند و اسراییل در جنگ 33 روزه و در جنگ پنج روزه از گروه های مقاومت شکست می خورد.

احمدی بیان کرد: اسراییل یک ضربه به تأسیسات نطنز وارد کرد اما در مقابل چندین سیلی از جانب انقلاب اسلامی خورد و این مسئله نشان می دهد دوران بزن در رو تمام شده و رژیمی که توانایی دفع یک موشک را ندارد چگونه در مقابل انبوه دستاوردهای موشکی شهید تهرانی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت بعضی سران کشورهای عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است

خیانت بعضی سران کشورهای عرب در مقابل موضوع فلسطین نابخشودنی است