مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-05-07سياسي

ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت انتفاضه و قدس در افکار عمومی و ملل اسلامی


وی با اشاره به ضرورت ترویج و بسط فرهنگ مقاومت انتفاضه و قدس در افکار عمومی و افکار ملل اسلامی ابراز کرد: معرفی رژیم جعلی جنایتکار و کودک کش صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی و مشترک امت اسلامی و بالاتر از آن دشمن بشریت باید به همگان معرفی شود.

- حجت الاسلام احمدرضا احمدی امروز با بزرگداشت روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: فعالان انقلابی در فضای مجازی در قالب اشخاص و گروه ها یکدیگر را شناسایی کنند تا از ظرفیت های تولیدی و تحلیلی در زمینه تبلیغ و ترویج روز جهانی قدس و مسئله فلسیطن بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی روز جهانی قدس را نمایش اتحاد و یک صدایی ملت ها و دولت های اسلامی و آزادی خواهان جهان در مسئله ی فلسطین برشمرد و تصریح کرد: حمایت از آرمان های قدس شریف به مثابه مساله اول جهان اسلام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه تعظیم روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام بسیار بااهمیت است، افزود: زنده نگه داشتن مسئله فلسطین و قدس شریف، نام، آرمان و فرهنگ انتفاضه در وجدان امت اسلامی و افکار عمومی جهان باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

احمدی تأکید بر اصالت هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس کرد و گفت: حق تعیین سرنوشت این کشور با بازگشت فلسطینیان به موطن مادری خود و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت انتفاضه و قدس در افکار عمومی و ملل اسلامی

ضرورت ترویج فرهنگ مقاومت انتفاضه و قدس در افکار عمومی و ملل اسلامی