مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:302021-05-07اقتصادي

بهره گیری حداکثری از ظرفیت قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از اشتغال


استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های بی نظیر قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با جدیت و برنامه ریزی مدون، - ایسنا/یزد استاندار یزد با اشاره به ظرفیت های بی نظیر قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید با جدیت و برنامه ریزی مدون، پیگیر جذب سهم استان و جذب منابع بیشتر از اعتبارات و تسهیلات ملی باشند.

محمدعلی طالبی با بیان این که توزیع منابع شهرستانی متناسب با نیازها و ظرفیت های هر یک از شهرستان ها در حوزه ایجاد اشتغال در دستور کار دستگاه ها باشد، اظهار کرد: ضروری است کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان و همه دستگاه های مرتبط در حوزه اشتغال، برنامه هایی در راستای جذب منابع و استفاده از فرصت های بوجودآمده برای اشتغال در حوزه های مختلف داشته باشند.

وی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه اشتغال روستایی و عشایر گفت: خواسته های مطرح شده در این نشست جهت توسعه اشتغال روستایی استان با جدیت دنبال شود.

استاندار با اشاره به ظرفیت های بی نظیر قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از تولید و اشتغال، اظهار کرد: ضروری است کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری حداکثری از ظرفیت قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از اشتغال

بهره گیری حداکثری از ظرفیت قانون بودجه 1400 برای پشتیبانی از اشتغال