مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-07سياسي

ایجاد مانع برای رژیم کودک کش صهیونیستی مهم ترین دستاورد انتفاضه


مهم ترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر اهداف شوم و پروژه های صهیونیستی و نشان دادن خشم و انزجار به یهود که در هر شرایطی باید سرمشق همه ملت ها و جوانان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در پیام جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهدا و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مؤسس این روز بزرگ اظهار کرد: مهم ترین دستاورد مقاومت، ایجاد مانع اساسی در برابر اهداف شوم و پروژه های صهیونیستی در فلسطین است که توانست با انتفاضه از برنامه غاصبان اسراییلی که هدف آن ها سلطه بر سرزمین های اسلامی است جلوگیری کند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی شود ولی مردم قهرمان و امت اسلامی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های مناسب فرهنگی و رسانه ای همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام و انزجار خویش را کوبنده تر از گذشته به گوش جهانیان رساندند.

امام جمعه مهریز ادامه داد: خشم و انزجار به یهود و غاصبان صهیونیستی با انجام امور فرهنگی، تبلیغی، رسانه ای و تبیین اهداف انتفاضه و مردم فلسطین موضوع مهمی است که در هر شرایطی باید سرمشق همه ملت ها و جوانان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مانع برای رژیم کودک کش صهیونیستی مهم ترین دستاورد انتفاضه

ایجاد مانع برای رژیم کودک کش صهیونیستی مهم ترین دستاورد انتفاضه