مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:252021-05-07سياسي

صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است/ مذاکره با جنایتکاران راه نجات قدس نیست


سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه طلبان بی فرهنگ در زمین هستند، مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آنها عنایت فرموده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه طلبان بی فرهنگ در زمین هستند، مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آنها عنایت فرموده است، نمی رسند.

امام جمعه بشاگرد اظهار داشت: مذاکرات سیاسی با جنایتکاران بی فرهنگ قدس را نجات نخواهد داد و هر روز بر جنایات افزوده خواهد شد.

وی ضمن تبریک روز وقف بیان داشت: فضیلت صَدَقه که وقفْ مصداق بارز آن است، در این است که خداوند شخصاً او را می پذیرد و دریافت می نماید؛ چنان که فرمود: ﴿ألَم یعْلَموا أنّ الله هو یقبل التوبه عن عباده و یأخذ الصدقات﴾ بنابراین، دریافت رسول اکرم(صلّی الله علیه وآله وسلّم) مَظهر اَخذ خدا خواهد بود و جمع بین آیه مزبور و آیه ﴿خذ من أموالهم صدقهً تطهّرهم و تزکیهم بها﴾آن خواهد شد که: و ما أخَذتَ إذ أَخذتَ، و لکنّ الله أخَذَه.

وعده های رهاشده در  بشاگرد حجت الاسلام غلامی گفت: یکی از مشکلات بشاکرد در حوزه ی حمل و نقل کالا و مصالح اساسی است که متأسفانه نه فکری به جاده وعده داده شده بشاگرد به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است/ مذاکره با جنایتکاران راه نجات قدس نیست

صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است/ مذاکره با جنایتکاران راه نجات قدس نیست