مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:202021-05-07اجتماعي

آزمون نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص برگزار می شود


آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال 1400 (طرح ملی کووید) 7 خرداد 1400 به صورت کاغذی یا الکترونیک برگزار می شود.

- آزمون بخش نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص سال 1400 (طرح ملی کووید) 7 خرداد 1400 به صورت کاغذی یا الکترونیک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ضوابط و شرایط برگزاری آزمون بخش نظری دوره های پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح 1 ، پرستاری مراقبت های ویژه در آی سی یو سطح 2 و مدیریت بیماران متوسط، شدید و بحرانی Covid 19 بستری در بخش های عادی و ویژه برای متخصصین اعلام شد.

مهارت آموزان برای ثبت نام و شرکت در آزمون لازم است نسبت به تکمیل دقیق فرم ثبت نام اینترنتی، ارائه گواهی شرکت در دوره نظری از سامانه آرمان (گواهی آرمان)، تصویر کارت ملی، عکس پرسنلی اسکن شده و پرداخت هزینه آزمون به مبلغ 900 هزار ریال از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و انتخاب محل آزمون در یکی از حوزه های ذکر شده در فرم ثبت نام اقدام کنند.

ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از تاریخ 19 تا 23 اردیبهشت ماه 1400 فقط به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

Sanjeshp.

ir صورت می گیرد.

همزمان با تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود فقط به صورت اینترنتی به آدرس اعلام شده اقدام کنند و در صورت کامل بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص برگزار می شود

آزمون نظری دوره ICU ویژه پرستاران و پزشکان متخصص برگزار می شود