مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-07اجتماعي

خطر سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در آذربایجان غربی


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان عصر امروز جمعه احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

- با اشاره تشدید فعالیت سامانه بارشی در استان، افزود: با توجه به ماهیت بارش های رگباری طی امروز احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه شهروندان از تردد و اتراق در اطراف رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند، عنوان کرد: همچنین از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات با توجه به سیلاب و احتمال برخورد صاعقه و وزش باد خودداری شود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: رگبار باران همراه با رعد و برق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد گاهی شدید نیز در استان پیش بینی شده که روز شنبه شمال استان را تحت تأثیر قرار می دهد.

صابری با بیان اینکه ارومیه پربارش ترین شهر استان در 24 ساعت گذشته با هفت میلیمتر بارش بود گفت: روز شنبه شمال استان نیز شاهد بارش های پراکنده خواهد بود.

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در روز گذشته در ارومیه به بیش از 50 کیلومتر بر ساعت رسید اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته هوای ارومیه بین 9 و 21 درجه سانتی گراد در نوسان بود و شهرستان چالدران با 6 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین شهر استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در آذربایجان غربی

خطر سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در آذربایجان غربی