مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 11:152021-05-07سياسي

آزادسازی قدس مسئله اول جهان اسلام و آرمان شهید سلیمانی


پیروی نسل امروز از آرمان شهید سلیمانی برای آزادسازی قدس و اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام از جمله مسائل مطرح شده در همایش بین المللی «شهید قدس» بود.

- ، گروه استان ها– مجید نعمتی: نخستین همایش بین المللی شهید قدس صبح جمعه همزمان با روز جهانی قدس به همت سازمان تبلیغات اسلامی قم در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

اهمیت، جهانی و عقلانی بودن روز قدس، اهتمام ویژه سردار سلیمانی در بزرگداشت این روز، فرهنگ ضد استکباری و ضد صهیونیستی مردم منطقه، پیروی نسل امروزی از آرمان شهید سلیمانی برای آزادسازی قدس، اهمیت مساله فلسطین برای جهان اسلام در اندیشه امام خمینی (ره) از جمله مسائلی بود که در بیانات سخنرانان این مراسم مطرح شد.

حاج قاسم سلیمانی نماد عقلانیت و حافظ منافع ایران و اسلام در غرب آسیا بود حجت الاسلام شعبانزاده در ابتدای این همایش، با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: اهمیت اول روز قدس از آن جهت است که به رهبری یک رهبر الهی خلق شد.

ویژگی دوم روز قدس این است که یک روز جهانی برای همه مسلمانان و عامل همبستگی بین المللی مسلمانان عالم در حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی قم با بیان اینکه امام خمینی (ره) با ابتکار خودش جبهه بندی جهانی برای دفاع از امت مظلوم فلسطین ایجاد کرد، گفت: اهمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی قدس مسئله اول جهان اسلام و آرمان شهید سلیمانی

آزادسازی قدس مسئله اول جهان اسلام و آرمان شهید سلیمانی