مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-07سياسي

روز قدس مظهر اراده ملت های مسلمان برای مقابله بارژیم صهیونیسم است


روز جهانی قدس مظهر اراده عمومی ملت های مسلمان برای مقابله با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

- حجت السلام سید نعمت الله صالح در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز بزرگ قدس، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بر اساس فکر بلند و اعتقادات عمیق که به اصول دینی داشتند روز قدس را برای همیشه به عنوان یک روز ماندگار در تاریخ مسلمانان به ویژه انقلاب اسلامی ایران ثبت کردند.

وی با اشاره به هدف رهبر کبیر انقلاب نسبت به نامگذاری روز جهانی قدس ابراز داشت: همه ما می دانیم که رژیم غاصب اسراییل یک رژیم جنایتکار است که بعد از جنگ جهانی اول صهیونیست ها با حمایت مالی و دیپلماتیک اسراییل و با تبلیغ عقاید بی اساس مانند رجعت به سرزمین موعود در کشورهای اسلامی نفوذ پیدا کردند و این نفوذ را مرحله به مرحله گسترش دادند تا آن جایی که شعار نیل تا فرات معیار اصلی در تشکیل حکومت رژیم اسراییل شد.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: بر اساس اعتقادات ما مسلمانان مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یک امر واجب و ضروری است به ویژه تسخیر سرزمین های اسلامی که سرزمین مقدس قدس به عنوان قبله اول ما مسلمانان و محل بعثت بسیاری از پیامبران الهی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) ظرفیتی را برای مبارزه با اسراییل ایجاد کردند، گفت: این ظرفیت آثاری هم داشته تا آنجایی که امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس مظهر اراده ملت های مسلمان برای مقابله بارژیم صهیونیسم است

روز قدس مظهر اراده ملت های مسلمان برای مقابله بارژیم صهیونیسم است