مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-07سياسي

اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی


راهنمای ثبت نام در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمان ثبت نام در سی و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی از روز یکشنبه 23 خرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می شود و تا ساعت 12 یکشبنه 30 این ماه ادامه دارد.

داشتن مدرک دکترای عمومی دندانپزشکی یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی مشروط بر اینکه تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 1400 فارغ التحصیل شده باشد از مهم ترین شرایط ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی است.

مشمولان آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که داوطلبان فقط یک نوبت می توانند با استفاده از این تسهیلات در آزمون شرکت کنند از دیگر شرایطی است که داوطلبان باید داشته باشند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس بندهای ج ، ه ، ز و ی ماده 3 آیین نامه مذکور و رعایت سایر شرایط آیین نامه، می توانند از تسهیلات این آیین نامه بهره مند شوند.

در غیر این صورت، استفاده از تسهیلات آیین نامه مذکور برای آنها امکانپذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی

اعلام زمان ثبت نام آزمون پذیرش دستیار دندانپزشکی