مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-07سياسي

با شاهدان قرآنی (20)


تابناک: به طور حتم جایگاه قرآن برای شخص شهید بابایی از ارزش و قداست بالایی برخوردار بود، به طوری که همواره این کتاب آسمانی را تلاوت می کرد و به معنای آن هم توجه زیادی داشت.

یکی از نکاتی که شهید عباس بابایی همواره به خانواده، دوستان و همرزمان خود خیلی زیاد توصیه می کرد این بود که قرآن را با معنی آن بخوانند و با دقت از دستورات آن پیروی کنند.

او از من می خواست که فرزند دخترمان را در حوزه قرآن کریم ثبت نام کنیم تا او بتواند قرآن را کامل فرا گیرد و معتقد بود که همه چیزهایی که ما در درس های تئوری فرا می گیریم بر گرفته از قرآن است و هرکس بتواند معانی آن را به طور کامل فرا گیرد، به نوعی درس زندگی را یاد گرفته است.

با آنکه درزمان رژیم شاهنشاهی پهلوی همراه داشتن کتاب های مقدس از جمله قرآن در محیط نظامی به ویژه نیروی هوایی ممنوع بود، اما عباس به این مسائل اهمیتی نمی داد و همیشه در اتاق خود و حتی در هنگام پرواز یک جلد قرآن به همراه خود داشت و هیچ وقت آن را از خود جدا نمی کرد.

او سه سال قبل از پیروزی انقلاب ، کتاب های مذهبی از جمله قرآن را با دقت جلد می کرد و زمانی که در محیط کار سفری نداشت، قرآن تلاوت می کرد .

همه این مسائل در حالی اتفاق می افتاد که حساسیت روی نیروی هوایی رژیم شاهنشاهی خیلی بالا بود، به طوری که هر شخصی که خواهان حضور در خلبانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شاهدان قرآنی (20)

با شاهدان قرآنی (20)