مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-05-07سياسي

مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند/ ضرورت انسجام مجمع نمایندگان


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار استان باید باشند، بر ضرورت انسجام بیشتر مجمع نمایندگان این استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی در پیام جمعه این هفته در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: بر اساس آموزه های اسلامی ملت و دولتی سرافراز و سربلند است که از تقوای الهی برخوردار باشند، تقوا لازمه ملت، دولت و کارگزاران نظام اسلامی است.

تقوا برای مسئولان نظام امری لازم تر است وی عنوان کرد: البته تقوا برای کسانی که مسئولیت سنگین تری دارند امری لازم تر است، نظام اسلامی نیازمند مجموعه ای از کارگزاران و مدیرانی است که در برابر زرق و برق دنیا دچار لغزش نشوند، قطعاً تنها چیزی که می تواند جنبه بازدارندگی داشته باشد تقوا است، علت اینکه در آموزه های اسلامی بر پرهیزگاری و تقوا تاکید شده به خاطر جنبه رشد و کمال تقوا در فرد و اجتماع و همچنین قدرت بازدارندگی آن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: منزلت اجتماعی، مسئولیت داشتن، محل مراجعه مردم بودن و در یک کلام تلاش برای رفع نیازهای مردم یک موهبت الهی است، کسی که در این مسیر تلاش می کند مسئولیتی دولتی یا غیر دولتی داشته باشد فرقی ندارد، امام علی (ع) می فرماید: کاری که بر عهده تو گذاشته شده طعمه نیست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند/ ضرورت انسجام مجمع نمایندگان

مسئولان پاسخگوی جوانان بیکار لرستان باشند/ ضرورت انسجام مجمع نمایندگان