مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:202021-05-07اقتصادي

پروژه خلخال ـ کلور ـ درام فعال است/ شهرداری توان اجرای پروژه های بازآفرینی را ندارد


نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر درمجلس شورای اسلامی گفت: به رغم شایعه پراکنی در فضای مجازی، این پروژه فعال است و هیچ یک از ماشین آلات ساخت پروژه از منطقه خارج نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید غنی نظری ظهر امروز در جلسه طرح اقدام ملی مسکن و بازآفرینی شهری خلخال اظهار کرد: شهرداری خلخال توان لازم برای اجرای پروژه های بازآفرینی را ندارد و قطعا اعتبارات تخصیص یافته از سوی اداره کل راه شهرسازی در خصوص باز آفرینی از جمله ساماندهی بازار شهر خلخال و سایر مناطق که در برنامه بوده باید با نظارت بیشتر بر شهرداری انجام شود.

وی به نارضایتی مردم از وضعیت فعلی شهر خلخال اشاره کرد و افزود: شهرداری و شورای شهر در قبال عملکرد خود باید به مردم پاسخگو باشند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ، توجه به مناطق مختلف شهر خلخال را ضروری دانست و بیان کرد: از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای ساماندهی بازار شهرستان خلخال، محله گونی و قلعه باشی و طرح های بازآفرینی، دو میلیارد تومان به شهرداری خلخال اختصاص یافته که امید است شهرداری عملیات اجرایی را آغاز کند.

وی با اشاره به شروع عملیات اجرایی ساخت مسکن ملی و طرح اقدام ملی در خلخال تصریح کرد: با موافقت انجام شده و با حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان، زمین رایگان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه خلخال ـ کلور ـ درام فعال است/ شهرداری توان اجرای پروژه های بازآفرینی را ندارد

پروژه خلخال ـ کلور ـ درام فعال است/ شهرداری توان اجرای پروژه های بازآفرینی را ندارد