مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-05-07سياسي

فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب تشیع دارد


امام جمعه میامی با بیان اینکه فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب تشیع دارد، گفت: روز قدس موجب تضعیف روز به روز اسراییل شده است.

- ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان سال جاری به میزبانی مسجد جامع میامی همزمان با روز قدس، با بیان اینکه روز قدس یکی از ابتکارات ویژه امام خمینی (ره) بود، تاکید کرد: این روز سبب شده تا اسراییل روز به روز تضعیف شود.

وی با بیان اینکه روش قدس یک اجماع جهانی علیه اشغال فلسطین را ایجاد کرده است، افزود: فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب تشیع دارد و لذا باید در برابر ظلم ایستاد.

آینده متعلق به فلسطین است امام جمعه میامی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز مبارزه با استکبار جهانی است، تاکید کرد: امروز این شعار در تمام دنیا طنین انداز شده و آزادی خواهان دنیا هم با آن همراه می شوند.

صفایی پور با بیان اینکه درایت و هدایت های بنیانگذار انقلاب اسلامی سبب شد تا روز قدس به یک شعار جهانی علیه استکبار بدل شود، بیان کرد: باید از این میراث عظیم امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی حراست کنیم.

وی اسراییل را دشمن مسلمانان خواند و با بیان اینکه رمز پیروزی در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی است، تاکید کرد: بدون شک آینده از آن مردم فلسطین و مقاومت اسلامی است زیرا در راه مقاومت خون ها داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب تشیع دارد

فرهنگ ظلم ستیزی ریشه در مکتب تشیع دارد