مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-05-07اقتصادي

تونل 42 معدن طزره موقتاً تعطیل شد/ سطح ایمنی کارگاه بررسی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: تونل شماره 42 از سری معادن زغالسنگ طزره متعلق به شرکت البرز شرقی برای رسیدگی بیشتر به مسائل ایمنی موقتاً تعطیل است.

- ، با اشاره به فوت دو کارگر جوان معدن طزره به دلیل ریزش بخشی از کارگاه تونل 42 در معدن طزره در شمال دامغان، بیان کرد: این معدن متعلق به البرز شرقی است و برای بررسی ایمنی بیشتر موقتاً تعطیل می شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ ایمنی باید تکلیف این تونل مشخص شود، تاکید کرد: تا پیش از اجرای عملیات کارشناسی این معدن بازگشایی نمی شود.

دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه بازرسان اداره کار دامغان به محل اعزام تا دلایل اصلی ریزش تونل و مرگ دو کارگر در این منطقه را بررسی کنند، گفت: عوامل اصلی دخیل در وقوع حادثه ابتدا شناسایی و بعد درباره رفع آن تصمیم گیری می شود اما تا آن زمان تونل تعطیل است.

غنیان با بیان اینکه طی هماهنگی با دادستان دامغان و شرکت البرز شرقی شاهرود فعالیت های استخراج در تونل 42 موقتاً به حالت تعلیق درآمده است، گفت: کارگروهی برای تعیین علت ریزش و فوت کارگران ایجاد شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، تونل 42 از سری تونل های معدن زغال سنگ طزره در شمال دامغان بعد از ظهر شنبه هفته جاری ریزش کرد و دو کارگر 30 و 35 ساله در آن محبوس شدند اما شب گذشته پیکر بی جان این دو کارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل 42 معدن طزره موقتاً تعطیل شد/ سطح ایمنی کارگاه بررسی می شود

تونل 42 معدن طزره موقتاً تعطیل شد/ سطح ایمنی کارگاه بررسی می شود