مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-07بين الملل

اسراییل و غرب هیچ ارزشی برای حقوق بشر و مردم فلسطین قائل نیستند


یک فعال سیاسی در استان قزوین با بیان اینکه اسراییل و غرب هیچ ارزشی برای حقوق بشر و مردم فلسطین قائل نیستند، گفت: سکوت غرب در برابر قتل کودکان و زنان در فلسطین منزجر کننده است.

- با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: فلسفه روز قدس به زمانی باز می گردد که کشور انگلیس در راستای دریافت نفت رایگان از خاورمیانه و تسلط بر کشورهای اسلامی بود و نمی توانست از طریق دریاها به منافع خود دست پیدا کند بنابراین تصمیم بر آن شد تا کشوری در کنار کشورهای اسلامی ایجاد شود.

فعال سیاسی استان قزوین اذعان کرد: به همین منظور با توجه به اینکه کشور فلسطین در سال های گذشته متعلق به قوم بنی اسراییل بوده این کشور به این عنوان انتخاب شد اما مسئله ای که در این میان مطرح می شود این است که کشور فلسطین حدود 800 سال در این منطقه حاکم بوده و دلیل وجود قوم سابق در منطقه دال بر مالکیت فعلی نیست چرا که هم اکنون سالیان درازی از تسلط فلسطین به آن منطقه می گذرد.

وی افزود: اسراییل در صدد تصاحب فلسطین به زور وارد میدان شد و حمایت کشورهای غربی از جمله شوروی طی یک عملیات خیانت آمیز سبب شد تا کشور اسلامی تحت سلطه اشغالگران صهیونیستی در بیاید.

این فعال سیاسی ابراز کرد: امام خمینی (ره) در 16 مرداد 58 با اعلام روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باعث ایجاد یک موج همدلی در بین مسلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل و غرب هیچ ارزشی برای حقوق بشر و مردم فلسطین قائل نیستند

اسراییل و غرب هیچ ارزشی برای حقوق بشر و مردم فلسطین قائل نیستند