مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-07سياسي

ابتکار امام خمینی نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از قدس است


استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز ملت های آزادی خواه جهان دغدغه آزادی قدس را دارند، گفت: ابتکار امام خمینی (ره) به نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از قدس تبدیل شده است.

- رشت- استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز ملت های آزادی خواه جهان دغدغه آزادی قدس را دارند، گفت: ابتکار امام خمینی (ره) به نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از قدس تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع پیش از ظهر جمعه در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم فلسطین با بیان اینکه سردمداران دولت های استکباری و رژیم صهیونیستی تصور می کردند که روز قدس مناسبتی صرفاً در تقویم ملی مردم ایران است، اظهار کرد: در سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش ها مجاهدانه این روز به یک روز جهانی تبدیل شده است.

استاندار گیلان ادامه داد: در حال حاضر همگان دریافته اند تدبیر امام راحل به منزله احیای آرمان های مردم فلسطین، آزادی قدس شریف و سرزمین پاک فلسطین به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان و نمادی از وحدت جهان اسلام است.

وی اضافه کرد: امروز نه فقط مسلمانان بلکه ملت های آزادی خواه، این روز را به عنوان نمادی از وحدت مردم جهان در دفاع از فلسطینیان می دانند و این مسیر را تا آزادی کامل قدس شریف و بازگشت فلسطینیان به کشورشان ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار امام خمینی نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از قدس است

ابتکار امام خمینی نماد وحدت امت اسلامی برای دفاع از قدس است