مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-05-07سياسي

روز قدس به عامل همدلی و وحدت میان مردم مسلمان جهان تبدیل شد


روز قدس توانست موج همدلی و همراهی را نه تنها در مردم مسلمان جهان بلکه برای خود مردم فلسطین ایجاد کند.

- مراد عنادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: آخرین روز از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام برای حمایت از حقوق بشر و مظلومین فلسطین نام گذاری شد تا این حمایت فراتر از دید و تفکر حرکت کند.

این تحلیل گر ارشد مسائل سیاسی و رسانه اذعان کرد: مسئله اسراییل یک واقعیت تاریخی است که در راستای ظلم و اشغالگری آن قطعنامه های متعددی در سازمان ملل به امضا رسیده است اما این کشور تاکنون به هیچیک از قطعنامه ها عمل نکرده و همچنان به فعالیت های ظالمانه خود ادامه می دهد و چه بسا در راستا شهرک سازی نیز گام برداشته و به لحاظ ماهیت در گرو رژیم غاصب قرار گرفته است.

وی افزود: هم افزایی و همگرایی مسئله مهمی بود که می توانست فعالیت این رژیم اشغالگر را خاتمه دهد اما میزان جنایات افراد روز به روز در قالب مذاکرات متعدد خلاصه شد که البته این مذاکرات خساراتی را نیزبه همراه داشت.

این فعال رسانه ای ابراز کرد: با نام گذاری روز قدس، فرصت آگاه سازی افکار عمومی فراهم شد و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در روز قدس آنچنان مطرح شد که توانست موج همدلی و همراهی را نه تنها در مردم مسلمان جهان بلکه برای خود مردم فلسطین نیز ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس به عامل همدلی و وحدت میان مردم مسلمان جهان تبدیل شد

روز قدس به عامل همدلی و وحدت میان مردم مسلمان جهان تبدیل شد