مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-07ورزشي

مهربان: پرویز هادی درخواست بدهد به احترام مردم تبریز بررسی می کنیم


مربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به اعتراض شدید پرویز هادی، گفت: اگر او درخواست حضور در جام تختی را بدهد، به احترام مردم تبریز و آذربایجان توسط کادر فنی بررسی می شود.

- مربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به اعتراض شدید پرویز هادی، گفت: اگر او درخواست حضور در جام تختی را بدهد، به احترام مردم تبریز و آذربایجان توسط کادر فنی بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم مهربان درباره برنامه های کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، گفت: برنامه کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد برای انتخاب نفرات در المپیک مشخص است و کار ما برای حضور در این مسابقات پس از رقابت های جهانی 2019 قزاقستان شروع شد.

وی ادامه داد: به همین منظور تمامی کشتی گیران شانس این را داشتند که ابتدا در رقابت های انتخابی جام تختی کرمانشاه و پس از آن در جام تختی کرمانشاه به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخاب تیم ملی حضور پیدا کنند و نفرات منتخب این مسابقات نیز به رقابت های آسیایی در هند اعزام شدند.

مهربان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که به واسطه کرونا به وجود آمد و در یک سال گذشته تمام اتفاقات را در دنیا دستخوش تغییرات کرد، ورزش و کشتی نیز از این قاعده مستثنی نبودند و بازی های المپیک به مدت یک سال به تعویق افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهربان: پرویز هادی درخواست بدهد به احترام مردم تبریز بررسی می کنیم

مهربان: پرویز هادی درخواست بدهد به احترام مردم تبریز بررسی می کنیم