مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-07سياسي

هر انسان آزاده ای مبارزه با صهیونیست بین الملل را تایید می کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امروز مبارزه با جریان صهیونیست بین الملل که نماد آن اسراییل است، یک جریان دینی است و هر انسان آزاده ای این مبارزه را تایید می کند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امروز مبارزه با جریان صهیونیست بین الملل که نماد آن اسراییل است، یک جریان دینی است و هر انسان آزاده ای این مبارزه را تایید می کند.

حجت الاسلام علیرضا قربانی در مراسم نمادین روز جهانی قدس که امروز (17 اردیبهشت ماه) در پارک جزیره اهواز برگزار شد، اظهارکرد: این مراسم تجلیل از یک برنامه دینی و انقلابی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا به دلیل جلوگیری از شیوع این بیماری و رشد آن در سطح کلان کشور تصمیم گرفته شد که رژه خودرویی هم برگزار نشود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: برنامه امروز یک برنامه نمادین، به معنای انزجار مردم از جریان صهیونیست بین الملل است.

اگر در فضای مجازی نگاه کنید و آمارهای بین المللی را ببینید، می توان گفت نماینده شیطان در روی زمین جریان صهیونیست بین الملل است.

تعبیر جریان صهیونیست بین الملل کشور اسراییل نیست، کشور اسراییل یک بخشی از این تفکر شیطانی است که امروز بر ثروت های مادی سیطره افکنده است و امروز بخش زیادی از مفاسد اخلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر انسان آزاده ای مبارزه با صهیونیست بین الملل را تایید می کند

هر انسان آزاده ای مبارزه با صهیونیست بین الملل را تایید می کند