مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-07سياسي

بایدن و ترامپ تفاوتی ندارند؛ ریشه تمام جنایت ها رژیم صهیونیستی است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: برخی از سیاستمداران گمان می کردند اگر بایدن بیاید خیلی از مسائل حل می شود کما اینکه این محاسبه اشتباه بود چراکه ریشه همه خیانت ها و جنایت ها رژیم صهیونیستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام اسدالله جعفری، صبح امروز در مراسم روز قدس و اهتزاز پرچم فلسطین که با تعداد محدود و رعایت فاصله گزاری اجتماعی در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم درآیات متعددی نقش صهیونیسم در زندگی مادی و حیات بشری پرداخته است.

وی با اشاره به تفاوت بین دین یهود و صهیونیسم، گفت: خداوند متعال از بنی اسراییل 10 پیمان مهم را گرفته است و بر آن تأکید دارد و در آیاتی از قرآن می فرمایند این قوم در همه آن عهدهایی که گرفتیم پیمان شکستند و در زمین فساد کردند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه افزود: خداوند متعال در سوره مائده می فرمایند صهیونیسم ها نه تنها دشمن مردم فلسطین اند بلکه دشمن بشریت اند، این غده سرطانی دشمن تمام ارزش های انسانی است.

وی گفت: بیش از هفت دهه است که مردم منطقه، خاورمیانه و اگر در توانشان باشد با کمک صاحبان زَر مردم دنیا را با قلدری تحت فشار قرار می دهند.

حجت الاسلام جعفری افزود: این رژیم، دانشمندان و مغزهای متفکر کشورها را که مایه افتخار آن کشور است ترور می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن و ترامپ تفاوتی ندارند؛ ریشه تمام جنایت ها رژیم صهیونیستی است

بایدن و ترامپ تفاوتی ندارند؛ ریشه تمام جنایت ها رژیم صهیونیستی است