مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-05-07سياسي

مقاومت تنها راه رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است


نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای اعلام کردند: امروز مسلمانان عالم به خوبی دریافته اند که راه اصلی برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان، - مقاومت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه مشترک آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: 42 سال از ابتکار تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می گذرد و گذشت این سال ها اقتدار رو به رشد جریان مقاومت به پرچمداری نظام جمهوری اسلامی ایران و ذلت و خواری رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش را به دنبال داشته است.

امروز مسلمانان عالم به خوبی دریافته اند که راه اصلی برای رهایی فلسطین از چنگال غاصبان، مقاومت است.

مقاومت همان مسیری است که ملت غیور ایران در برابر ظلم استبداد و جور استکبار طی کرد و در نهایت با شکست جنود شیطان، ندای اسلام ناب محمدی (ص) را در عالم طنین انداز نمود.

مقاومت همان رکن رکین مکتب شهید سلیمانی و خط مشی همه شهدای مسیر حق و حقیقت است که جلوه هایی از آن در روزهای اخیر لرزه بر اندام صهیونیست ها و حامیانش انداخته و نور امید را در دل مستضعفان عالم بالاخص مردم مظلوم فلسطین به تلألؤ در آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت تنها راه رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است

مقاومت تنها راه رهایی فلسطین از چنگال غاصبان است