مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-07سياسي

روز قدس بیانگر خطوط فکری و مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی درباره مسئله فلسطین است


روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در رابطه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: روز جهانی قدس، یادآور تصمیم هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در ترسیم خطوط فکری و مبانی اعتقادی و فرهنگی جمهوری اسلامی در رابطه با مساله فلسطین و رویارویی عقیدتی با دشمنان این ملت رنج دیده است.

یدالله موحد امروز 17 اردیبهشت ماه در حاشیه آیین به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی و برافراشتن پرچم های جمهوری اسلامی و فلسطین در پارک مطهری شهر کرمان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: تعیین آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، خود بهترین فرصت برای تحقق اتحاد و انسجام جامعه اسلامی و آزادی خواهان جهان برای انزوا و نابودی نظام سلطه و ایادی آن است که زمینه را برای شکوفایی بیش از پیش این تمدن الهی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی فراهم می کند.

وی ادامه داد: پرچم عدالت طلبی و آزادی خواهی که اینک در دستان مردم وفادار و پرتلاش ایران اسلامی افراشته شده با مجاهدت های جوانان این سرزمین در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری به سراسر دنیای اسلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس بیانگر خطوط فکری و مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی درباره مسئله فلسطین است

روز قدس بیانگر خطوط فکری و مبانی اعتقادی جمهوری اسلامی درباره مسئله فلسطین است