مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-05-07سياسي

دیدار با خانواده جهادگر آسمانی شیخ احمد خسروی


مسئول نمایندگی ولی فقیه و مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم به مناسبت هفدهم اردیبهشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی با خانواده جهادگر آسمانی شیخ احمد خسروی دیدار کردند.

- حجت الاسلام والمسلمین اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و سرهنگ محمود داودآبادی جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج سازندگی استان قم در آستانه 17 اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به امر مقام معظم رهبری با خانواده جهادگر آسمانی حجت الاسلام شیخ احمد خسروی دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در این دیدار با اشاره به اینکه شیخ احمدی خسروی طلبه ای جهادگر و دلسوز بود که عشق خدمت به مردم و همراهی با انقلاب را دل داشت، اظهار کرد: باید چهره این شخصیت ها برای جامعه به ویژه نسل جوان تبیین شود.

وی با اشاره به اینکه این شخصیت ها طبق روایات اهل بیت(ع) شهید واقعی هستند اظهار کرد: در جنگ تبوک مسلمانان سختی های زیادی کشیدند؛ بعد از پیروزی پیامبر اکرم(ص) از افرادی به عنوان همراه و همرزم در این جنگ نام برد که در آن هنگام در مدینه بودند؛ برخی یاران حضرت گفتند که این افراد در سختی ها و مبارزه با کفار در کنار ما حضور ند اشتند ولی حضرت فرمودند این ها به همان مقدار که ما با دشمن روبه رو بودیم در مدینه خون دل خورده و نگران پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده جهادگر آسمانی شیخ احمد خسروی

دیدار با خانواده جهادگر آسمانی شیخ احمد خسروی