مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-07ورزشي

شکل گیری انتفاضه جهانی در برابر استکبار


امروز بشریت به این نتیجه رسیده که باید در برابر استکبار مقاومت کنند اگر این انتفاضه جدید و جهانی شکل بگیرد دیگر محدود به فلسطین نیست بلکه تمام جغرافیای بشری را فراخواهد گرفت.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امروز بشریت به این نتیجه رسیده که باید در برابر استکبار مقاومت کنند اگر این انتفاضه جدید و جهانی شکل بگیرد دیگر محدود به فلسطین نیست بلکه تمام جغرافیای بشری را فراخواهد گرفت.

آیت الله فلاحتی امروز در مراسم توزیع 5000 بسته مومنانه که همزمان با گرامیداشت روز قدس و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، اظهار کرد: روز قدس از مواریث ارزشمند امام(ره) بوده و نماد بزرگ مقاومت برای همه ملت ها شده، فقط متعلق به جهان اسلام نیست بلکه همه ملت های آزاده از آمریکا تا آفریقا و اروپا و همچنین اجتماعات عظیمی که مردم بر علیه سردمداران ظلم شاهد هستند در امتداد روز قدس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: به تعبیر امام(ره) قدس فقط نماد عربی و ملی نیست بلکه نماد مقاومت برای همه ملت هاست که زیر چکمه ظالمان از بین می روند .

وی گفت: امروز بشریت به این نتیجه رسیده که باید در برابر استکبار مقاومت کنند اگر این انتفاضه جدید و جهانی شکل بگیرد دیگر محدود به فلسطین نیست بلکه تمام جغرافیای بشری را فراخواهد گرفت و آمری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری انتفاضه جهانی در برابر استکبار

شکل گیری انتفاضه جهانی در برابر استکبار