مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-05-07سياسي

موشک های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست ها انداخته است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز موشک های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست ها انداخته است، گفت: تمامی این توفیقات نتیجه مقاومت و ایستادگی گروه های جهاد و مقاومت است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز موشک های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست ها انداخته است، گفت: تمامی این توفیقات نتیجه مقاومت و ایستادگی گروه های جهاد و مقاومت است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام 17 اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت روز قدس در چهارمحال و بختیاری با عنوان اهتزار پرچم فلسطین ، اظهار کرد: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با هوشیاری و آینده نگری آخرین جمعه ماه رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد، این امام عارف با آن افکار نورانی خود حق و باطل را برای جهانیان تبیین کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی باید با نمادهای باطل ستیزه کرد، امام راحل نیز پرورش یافته مکتب اسلام بود و حق را برای مسلمانان جهان تبیین و مسیر درست را پیش پای آن ها قرار داد.

وی با اشاره به اینکه پرچم باطل امروز توسط استکبار در جهان برافراشته شده است، عنوان کرد: پرچم باطل یعنی پرچمی که به دنبال مظلوم کشی و ظالم پروری در جهان است، امروز قدس نماد حق در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست ها انداخته است

موشک های مقاومت لرزه بر اندام صهیونست ها انداخته است