مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-07سياسي

هشدار یک تحلیلگر: گروهی می خواهند مذاکرات را هوا کنند


فرجی راد تحلیلگر ارشد مسائل ژئوپلتیک تصریح کرد: برخی منافع انتخاباتی و برخی منافع مادی دارند و دوست ندارند وضعیت انتخابات و اقتصاد کشور پیش برود بلکه می خواهند معیشت مردم و کاری که دست آنها است، - بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تحلیلگر ارشد مسائل ژئوپلتیک به بررسی نقش وزارت خارجه در سیاست گذاری های کلان و همچنین چگونگی حفظ برجام برای حفظ منافع مردم و رهایی از مشکلات معیشتی پرداخت.

عبدالرضا فرجی راد استاد ژئوپلتیک با اشاره به هجمه های اخی به ظریف و بیانات رهبر انقلاب درباره اینکه اگر سیاست گذاری خارجی به عهده دولت نیست چرا تیم دیپلماسی مورد حمله قرار می گیرد، با بیان اینکه سیاست خارجی بر اساس قانون اساسی در اختیار رهبری است، اظهار داشت: البته در صحبتی هم که رهبری داشتند، نگفتند که حتماً ایشان باید تصمیم بگیرند، بلکه گفتند نهادها و افراد بالادستی باید تصمیم بگیرند که به شورای عالی امنیت ملی نیز اشاره داشتند که رییس جمهور و وزیر خارجه نیز عضو آن هستند.

وی ادامه داد: این موضع که شورای عالی امنیت تصمیم ساز و سیاست گذار است از ابتدای انقلاب، بعد از رفتن بنی صدر و با وزارت آقای ولایتی جا افتاد و تداوم پیدا کرد.

مسائل در شورای عالی امنیت ملی بررسی می شوند و البته وزارت خارجه نیز نظر خودش را می دهد؛ اما مصوبات شورای عالی امنیت ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک تحلیلگر: گروهی می خواهند مذاکرات را هوا کنند

هشدار یک تحلیلگر: گروهی می خواهند مذاکرات را هوا کنند