مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-07پزشكي

اتمام واکسیناسیون دانشجویان حاضر در عرصه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: واکسیناسیون دانشجویان حاضر در عرصه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تا هفته آینده تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کامران دهقان با اشاره به  واکسیناسیون دانشجویان اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از سیاست های مهم وزارت بهداشت در ماه های واکسیناسیون تمام دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی و اولویت با دانشجویانی است که در عرصه های بیمارستانی و بالینی حضور دارند و احتمال تماس با بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا را دارند واکسینه شوند، دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز از همان ابتدا تمام 255 رزیدنت ها را واکسینه کرد.

وی با اشاره به واکسیناسیون انترن ها افزود: با توجه به احتمال تماس انترن ها با بیماران، انترن های رشته پزشکی هم در اولویت بعدی قرار گرفتند و حدود 260 نفر از انترن ها (تقریبا تمام انترن ها) واکسینه شدند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی عنوان کرد: براساس تصمیم گیری کمیته واکسیناسیون دانشگاه سایر دانشجویان بالینی نیز به ترتیب اولویت و خطری که برای ابتلا به کرونا وجود داشت، واکسینه می شوند که اولویت بندی مصوب بعد از رزیدنت ها و انترن ها، به ترتیب شامل انترن های دندانپزشکی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام واکسیناسیون دانشجویان حاضر در عرصه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

اتمام واکسیناسیون دانشجویان حاضر در عرصه دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی