مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-07سياسي

مقاومت امت اسلامی اسراییل را محاصره کرده است


نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاست ها و تلاش انقلاب اسلامی باعث شد تا جوانان مکتب قرآن و امت اسلامی با مقاومت خود بتوانند اسراییل اشغالگر را محاصره کنند.

- آیت الله علی اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار کرد: در راستای مسئله قدس می توان گفت که غربی ها برای غارت ذخایر و تصرف معادن و همچنین به جبران جریان سوزاندن اروپاییان تصمیم گرفتند کشور فلسطین را به نام یهود و اسراییل ثبت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: حال این مسئله در خصوص کشور فلسطین مطرح می شود که چرا کشورهای غربی برای جبران جریانات از کشور فلسطین استفاده کردند آیا نمی توانستند از کشورهایی نظیر آلمان و لهستان برای جبران خسارت استفاده کنند و به جای آن به کشورهای اسلامی تعدی و تجاوز کردند؟ وی گفت: در این میان جنگ های متعددی همراه با قتل و غارت در منطقه انجام شد و برخی از کشورهای عربی به اسراییل ملحق شدند و در هریک از این جنگ ها به غصب کشور فلسطین افزوده شد.

این مسئول ابراز کرد: سیاستی که انقلاب اسلامی در جهان مطرح کرد این بود که باید به اشتباهات غرب در خصوص مسئله اشغالگری و ظلم پاسخ داده شود و طبق گفته امام مسئله بیت المقدس برای مردم جهان مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت امت اسلامی اسراییل را محاصره کرده است

مقاومت امت اسلامی اسراییل را محاصره کرده است