مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-07سياسي

«روز قدس» روز مبارزه جهان اسلام علیه کفر است


امام جمعه ملایر با بیان اینکه «روز قدس» روز مبارزه جهان اسلام علیه جهان کفر است گفت: اسراییل نگران انتفاضه جدید است و این موضوع نشان از آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی دارد.

- حجت الاسلام محمدباقر برقراری گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر قدس را مسئله جهان اسلام دانست و اظهار کرد: به تعبیر امام راحل، قدس پاره تن اسلام است و فلسطین مسئله ای نیست که بتوان نسبت به آن بی تفاوت بود چراکه آرمان همه آزادیخواهان عالم و مسلمانان است.

 وی با بیان اینکه صهیونیست ها ظالمانه حقوق فلسطینیان را غصب کرده اند، اشاره ای به آیات قرآن کرد و گفت: باید در مقابل کفار سخت ایستاد، امروز  فلسطین مسئله همه ماست و باید با نگاه اعتقادی و سیاسی به آن نگریست و نسبت به آن حساس بود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا و وضعیت قرمز بسیاری از شهرهای کشور شرایط راهپیمایی روز قدس فراهم نیست تصریح کرد: با این وجود همچنان خشم و غضب ما در دل ها علیه صهیونیست ها پابرجاست و انزجار و نفرت خود را از این رژیم ظالم و کودک کش ابراز خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از بین رفتنی است تصریح کرد:  امروز دولت ترامپ که سرسختانه از این رژیم حمایت می کرد برکنار شده و جایگاه این رژیم نیز در منطقه حتی بین کشورهای عربی سست شده و وضعیت داخلی آن دچار آشفتگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روز قدس» روز مبارزه جهان اسلام علیه کفر است

«روز قدس» روز مبارزه جهان اسلام علیه کفر است