مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-07ورزشي

ورزشکاری که میدانی عمل کرد/ 2 بار با حریف صهیونیستی مسابقه ندادم


استاد بزرگ شطرنج ایران که دوبار از رویاروی در مسابقات جهانی با ورزشکار رژیم جعلی صهیونیستی خودداری کرد، گفت: پای ارزش ها و آرمان هایم ایستاده ام.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرین غلامی که در مدت فعالیت ورزشی خود دوبار در مسابقات جهانی از رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب اسراییل خوددداری کرده است، در برنامه زنده تلویزیونی روز قدس با عنوان فلسطین زنده است، شبکه تبرستان گفت: این تصمیم را به تنهایی گرفتم و کسی به من نگفته بود چنین کاری کنم.

وی به سفر سردار شهید سلیمانی به استان مازندران و دیدار با وی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی نیز از این موضوع و عدم رویایی با ورزشکار رژیم غاصب اسراییل خرسند شده بودند.

وی با عنوان اینکه هر ورزشکار دیگری نیز جای من بود چنین تصمیمی را می گرفت، افزود: ورزشکاران مازندران در عرصه قهرمانی و پهلوانی خوب عمل می کنند و پای ارزش ها ایستاده اند.

غلامی ایستادگی پای آرمان و ارزش ها را هدف از این اقدام بیان کرد.

منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نیز با بیان اینکه آرین غلامی از جمله ورزشکاران و مردانی است که میدانی عمل کردند، افزود: مردم استان و کشور از اقدام این ورزشکار و عدم رویاروی با ورزشکار رژیم جعلی صهیونیستی استقبال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاری که میدانی عمل کرد/ 2 بار با حریف صهیونیستی مسابقه ندادم

ورزشکاری که میدانی عمل کرد/ 2 بار با حریف صهیونیستی مسابقه ندادم