مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-07اقتصادي

اعلام لیست جدید مشاغل مجاز به فعالیت / جریمه سنگین تر برای متخلفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام اتاق اصناف تهران با رایزنی های صورت گرفته با استاندار تهران و ستاد ملی مدیریت کرونا در یک هفته اخیر، - از روز شنبه مشاغل گروه 1 و2 و همچنین بازار ها و پاساژ ها در همه شهر های نارنجی و قرمز از جمله تهران مجاز به فعالیت هستند و جریمه تخلف واحد های صنفی از پروتکل های بهداشتی سه هفته پلمب خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام اتاق اصناف تهران با رایزنی های صورت گرفته با استاندار تهران و ستاد ملی مدیریت کرونا در یک هفته اخیر، فعالیت گروه های شغلی 1 و 2 از شنبه 18 اردیبهشت مجاز اعلام شده است؛ بنابراین در شهر تهران نیز گروه شغلی 1 و 2 می توانند هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند و گروه های شغلی 3 و 4 تا جمعه 28 اردیبهشت ماه تعطیل هستند.

بازار بزرگ تهران و پاساژ ها نیز از شنبه هفته آینده بازگشایی می شوند.

رییس اتاق اصناف تهران همچنین از تشدید بازرسی ها از واحد های صنفی خبر داده و گفته که واحد های صنفی متخلف به مدت سه هفته پلمب خواهند شد.

پیش از این جریمه واحد های متخلف دو هفته پلمب بود.

بر این اساس طی هفته جاری فعالیت مشاغل گروه 3 و 4 شامل تالار های پذیرایی، استخر های سرپوشیده و باشگاه های ورزشی، چایخانه، ها و قهوه خانه ها بدون عرضه مواد دخانی، آموزشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام لیست جدید مشاغل مجاز به فعالیت / جریمه سنگین تر برای متخلفان

اعلام لیست جدید مشاغل مجاز به فعالیت / جریمه سنگین تر برای متخلفان