مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-07سياسي

هشدار نسبت به شیوع کرونای آفریقایی در جنوب کشور


نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس تأکید کرد: دانشگاه های علوم پزشکی در استان های هرمزگان، فارس و بوشهر باید به سرعت کارگروه ویژه ای برای مهار سرایت کرونای آفریقایی تشکیل دهند.

- سیدموسی موسوی امروز در گفتگو با خبرگزاری فارس در لامرد، اظهار داشت: متأسفانه هر روز از قدیم الایام ارتباطات خانوادگی، اجتماعی و تجاری زیادی با شهرستان های لامرد و مهر در استان فارس و شهرستان عسلویه در استان بوشهر داشته اند و اگر می خواهیم اقدام جدی در راستای کنترل شیوع ویروس صورت گیرد، اکنون موقع آن است و فردا دیر است.

این نماینده مجلس در دوره های نهم و یازدهم از دانشگاه های علوم پزشکی در استان های هرمزگان، فارس و بوشهر درخواست کرد به سرعت کارگروه ویژه ای برای مهار سرایت کرونای آفریقایی تشکیل دهند و هشدار داد: در صورت عدم اهتمام جدی به این امر و فقدان برنامه ریزی دقیق و اصولی با استفاده از پایش علمی داده ها، به زودی شاهد سرایت این ویروس جهش یافته در سراسر کشور خواهیم بود.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: 14 ماه است ویروس منحوس کرونا در زندگی ما رخنه کرده و مردم از این وضعیت خسته و کلافه شده اند، اما واقعیت آن است که هیچ زمانی را نمی توان برای پایان این پاندمی خطرناک پیش بینی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به شیوع کرونای آفریقایی در جنوب کشور

هشدار نسبت به شیوع کرونای آفریقایی در جنوب کشور