مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-07اقتصادي

دلار در بازارهای جهانی ریخت!


ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم ریزش کرد.

- ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم ریزش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در خبری خوب برای اقتصاد آمریکا به ویژه در زمانی که نرخ تورم وضعیت نگران کننده ای دارد، شمار متقاضیان دریافت مزایای بیکاری این کشور تا ابتدای ماه می با 49 هزار نفر کاهش نسبت به ماه قبل به 498 هزار نفر رسید که این رقم، پایین ترین رقم ثبت شده طی 12 ماه اخیر تاکنون محسوب می شود.

طبق اعلام وزارت کار آمریکا، بیشترین میزان کاهش در تقاضای دریافت مزایای بیکاری مربوط به ایالت های نیویورک، فلوریدا، کالیفرنیا و تگزاس بوده است.

در خبری خوب برای اقتصاد اروپا، رشد فعالیت های تجاری در سطح اتحادیه اروپا تا پایان ماه آوریل به اوج پنج ماه اخیر خود رسیده است.

با این حال افزایش تقاضا و به دنبال آن افزایش تورم مواد اولیه می تواند زمینه ساز افزایش تورم شود و این مساله به ویژه از آن جهت اهمیت دار دکه نرخ تورم در بسیاری از کشورها از جمله آلمان که بزرگ ترین اقتصاد اتحادیه به شمار می رود، همین حالا هم از سطح هدف گذاری شده دو درصدی عبور کرده و ابزارهای کنترل تورم نیز برای بانک مرکزی محدود است.

بانک مرکزی آمریکا در گزارشی اعلام کرد که همه گیری کرونا بیش از همه روی وضعیت معیشتی افراد با تحصیلات پایین و کسانی که مجبور به شیفت های کاری طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار در بازارهای جهانی ریخت!

دلار در بازارهای جهانی ریخت!