مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-07ورزشي

چرا فدراسیون فوتبال ساختمان پرسپولیس را به شستا معرفی کرد؟


رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چرا فدراسیون فوتبال باوجود دارایی های خود، ساختمان پرسپولیس را به شستا معرفی کرد؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدمجید صدری در گفت وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ماه های اخیر تمام تلاش و توجه ارکان مدیریتی در باشگاه، حمایت کامل و قاطعانه از یحیی گل محمدی و تک تک بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بود.

در این مدت با مدیریت بدون حاشیه جعفر سمیعی، کارها را با سرعت بالا و در سکوت پیش بردیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قبل از آنکه پرسپولیس وارد لیگ قهرمانان آسیا شود، نتایج خوبی کسب کرد تا صدر جدول لیگ را از آن خود کند.

در کشور هند نیز، به قدری عملکرد بچه ها خوب بود که توسط تمام رسانه های داخلی و بین المللی، حتی رسانه رسمی لیگ قهرمانان بارها مورد تمجید قرار گرفت.

ما به داشتن چنین تیم و بازیکنانی افتخار می کنیم زیرا آنها با تمام وجود برای به دست آوردن امتیازات می جنگند و گل محمدی و همکارانش هم در هر بازی، طرح جدید تاکتیکی ارائه می کنند تا پرسپولیس خلاقیت و قدرت را به صورت همزمان در دیدارهایش داشته باشد.

صدری در خصوص حواشی به وجود آمده اخیر تصریح کرد: متاسفانه اتفاقاتی نظیر حراج سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شرکت شستا و فدراسیون فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فدراسیون فوتبال ساختمان پرسپولیس را به شستا معرفی کرد؟

چرا فدراسیون فوتبال ساختمان پرسپولیس را به شستا معرفی کرد؟