مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-07سياسي

روز قدس تجلی همبستگی و بیداری امت اسلام


آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل با صدور پیامی مشترک روز قدس را تجلی همبستگی و بیداری امت اسلام برای آزادی قدس شریف و انزجار از رژیم جعلی اسراییل عنوان کردند.

- ایسنا/اردبیل آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل با صدور پیامی مشترک روز قدس را تجلی همبستگی و بیداری امت اسلام برای آزادی قدس شریف و انزجار از رژیم جعلی اسراییل عنوان کردند.

در این پیام که روز پنجشنبه انتشار یافت، آمده است: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال که با ابتکار بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با نیت اتحاد، انسجام و قیام مسلمانان در برابر ظلم و اشغالگری رژیم جلاد صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامیده شد.

همچنین در این پیام تاکید شده است: امروز در پرتو عنایات خداوند منان، به مدد مقاومت اسلامی و همراهی برخی ملت های مسلمان و آزاده جهان، فلسطین اشغالی توانسته است حقانیت خود و نامشروع بودن رژیم کودک کش صهیونیستی را در افکار عمومی جهان تثبیت نماید و روز قدس نیز فرصتی است تا بار دیگر جهانیان بر عمق جنایت هایی که به دست سفاک ترین سیاست پیشگان در حق این ملت نستوه اعمال می شود، آگاه تر گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس تجلی همبستگی و بیداری امت اسلام

روز قدس تجلی همبستگی و بیداری امت اسلام