مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-07سياسي

پیام استاندار فارس به مناسبت روز جهانی قدس


استاندار فارس با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد که این روز نماد صف بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست است.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، تاکید کرد که این روز نماد صف بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست است.

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، با صدور پیامی، این روز را زمانی برای نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، متن کامل پیام عنایت الله رحیمی، استاندار فارس به مناسبت روز جهانی قدس جنین است: بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (قرآن کریم) روز جهانی قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است؛ روزی که نماد صف بندی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان در مقابل غاصبان و اشغالگران صهیونیست و به فرمایش حضرت امام(ره) روزِ حیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار فارس به مناسبت روز جهانی قدس

پیام استاندار فارس به مناسبت روز جهانی قدس