مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-07ورزشي

واکنش فدراسیون عربستان به شکایت از استقلال


رییس فدراسیون فوتبال عربستان گفت: اطمینان داریم که تیم های الهلال و النصر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مکان های مناسب با استقلال و تراکتور ایران بازی خواهند کرد.

- ، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی شهریورماه برگزار خواهد شد که تیم استقلال ایران باید به مصاف الهلال عربستان برود و تراکتور هم حریف النصر است.

طبق اعلام قبلی کنفدراسیون آسیا، استقلال باید در تهران میزبان الهلال باشد و تراکتور به عربستان برود، با وجود این، هنوز صحبت هایی در مورد احتمال تغییر نحوه و زمان برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی وجود دارد.

مهر نوشت؛ در روزهای گذشته برخی از رسانه های سعودی از تلاش فدراسیون فوتبال این کشور برای گرفتن میزبانی مراحل نهایی لیگ قهرمانان و انجام مسابقات به صورت متمرکز خبر دادند.

از سوی دیگر، مدیران تیم استقلال هم اعلام کردند اقداماتی را برای گرفتن میزبانی دیدار با الهلال و حفظ حق میزبانی انجام داده اند.

یاسر المسحل رییس فدراسیون فوتبال عربستان در تازه ترین گفتگوی خود اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی برای تقابل نمایندگان ایران و عربستان نگرفته است.

یاسر در مصاحبه با برنامه تلویزیونی دوری مع الولید گفت: فدراسیون فوتبال (عربستان) از النصر و الهلال حمایت می کند ولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون عربستان به شکایت از استقلال

واکنش فدراسیون عربستان به شکایت از استقلال