مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-07سياسي

هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس فرو ریخته است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان گفت: هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس فروریخته است.

- حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با امکان برگزاری تجمع و راهپیمایی روز قدس وجود ندارد ولی نفرت و انزجار مسلمانان نسبت به رژیم اشغالگر قدس پایانی ندارد.

وی با بیان اینکه قدس مقدس ترین آرمان بر روی زمین است، ابراز داشت: حوادث اخیر نشان می دهد که رهایی و آزادی فلسطین نزدیک است و ملت فلسطین به حقوق انسانی خود خواهند رسید.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه فلسطین تا ابد برای فلسطینیان خواهد ماند، تصریح کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدای شکل گیری بر مبنای ظلم و ستم شکل گرفته است و به هیچ عنوان این رژیم ماندگار نخواهد بود و به زودی نابود می شود.

وی با بیان اینکه اتفاقات چند هفته اخیر نشان از فروریختن هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی بسیار بر قدرت نظامی و دفاعی خود تاکید داشت ولی آنچه رخ داد تمام این ادعاهای دروغین را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم و به خصوص مردم ستمدیده فلسطین جز اهداف تغییرناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: این آرمان و هدف با تغییر دولت ها تغییر نمی کند چراکه دفاع از آرمان های فلسطین و مقاومت از آرمان های خدشه ناپذیر اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس فرو ریخته است

هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس فرو ریخته است